Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.12.2010 15:28 - Сектата
Автор: abet Категория: Изкуство   
Прочетен: 1546 Коментари: 0 Гласове:
2




Не след много дни момче от бялото братство ме заведе на първото сектантско събиране в апартамент не много далече от центъра на града сред група младежи свирещи на китара и шумно смеещи се.Аз току що кръстена в Православна църква излязла от „Бялото братство“ и решила да служи на Христос.Щом има Бог и Той е Исус Христос какво по добро решение за живота освен да му служиш!

След известно време от мои приятели разбрах,че мъжът,които го бяха провъзгласили за пророк е смятан за луд в собственото си семейство и то преди да стане християнин.Когато разбра кого познавам,той много се притесни и явно е започнал да говори лъжи за мен за да не се поставя под съмнение психическото му здраве.За моя радост по-късно го отлъчиха от въпросното събрание и не ми създаваше проблеми,но явно не му харесваше,че не съм влюбена в него както повечето жени в църквата и ,че имам познати които са от приятелско семейство на неговото.Посещавах тази нова църква,развивах си бизнеса давах пари за Благовестието и бях практична.Реших да уча в Библейско училище за да познавам по добре Бог и неговото Слово Библията.Моите лидери бяха категорично против,но аз бях взела решение и започнах да уча задочно в София,нямаше на кого да оставя работата си,а от бизнеса ми се издържаше моето семейство.

Посещавайки лекциите в София разбрах,че учението и практиките в така наречената църква са погрешни и дори еретични,след молитва и размисъл се преместих в друга протестантска общност.Запознах се с младежите им,излизах на разходки,молехме се.От тях разбрах,че те не искат младежкият си лидер и,че им е наложен от неговият приятел пастирът на църквата.Разбрах,че този мъж е бил вдовец и преди жена му да почине е биел и гонел.Аз мразех мъже насилници и той ми стана още повече антипатичен.Особенно мразех когато свършеше службата и някак сексуално ми опипваше ръката.По-късно разбрах,че дори и женени жени е опипвал.Знаех за мъже,които часове са пребивали жените си и са ги карали да признаят неща,които не са извършили.В крайна сметка след 24 часов побой или по-малко са чували признанията и жената е била наричана с най-извратените епитети,които някой може да измисли.Някак си естествено бях на страната на противниците на младежкият лидер на новата ми църква.

Имаше един син и наскоро се беше оженил за доста по-млада жена от него.В общи линии ми обясниха колко неморален е той и колко много връзки и влияние има в църквата.

Аз все още посещавах библейското училище в София и ставах свидетел на много изцеления на болни от рак,промяна в живота на хората,любов.

Бях свикнала на честност и откритост-планинарите и алпинистите са такива,помагат си,а и много пъти животът ми е зависел от моите колеги и приятели.Може би сте чували хората да казват,че когато се качат в планината хората се променят стават по човечни,по истински.Бях свикнала да помагам и да се жертвам за колегите и приятелите си,животът им е зависел от моята бързина и обучение-едно въже,джаджи и клинове....

За моя голяма изненада в църквата се сблъсках с лицемерие,лъжа,неморалност.

Започнах молитвена група,не знаех,че трябва да искам разрешение от пастира,просто имаше ключове за църквата и няколко човека,които искаха да се молим заедно.За кратко време групата нарасна и беше по- голяма от някои младежки събирания.Това естествено не се хареса на младежкият лидер и жена му.Но това не занимаваше съзнанието ми.Имаше Бог и той се казваше Исус Христос и аз исках да му служа.Бизнесът ми,приятелите ми всичко беше след Христос.

Организирахме лагер на палатки.Върна се от Библейско училище и бъдещият ни младежки лидер приятел на моите приятели и очаквахме нещата да се развиват по-добре и по-добре.

Организирахме всичко аз всеки ден пътувах и естествено за мен не беше почивка.Бог ми да-де и име на лагера:“Господ е наше Знаме“.Имаше невярващи младежи и почти всички решиха да предадат живота си на Христос.На този лагер се запознах и с много нови хора.

За мое съжаление училището ни в София се закри и не можех да продължа обучението си,тези духовни празници престанаха за мен.Почти всичко,което ме учена в „Оазис на Любовта „ се отричаше от църквата,която посещавах,но аз виждах плодовете,промяната в хората и себе си.

Може би това,че имах информация от роднини на младежкият ми лидер,които му бяха и съседи предопредели моето отношение,а и неговото към мен.Знаех за различни злоупотреби и това създаде бездна между нас.Много пъти съвсем явно лъжеше и това ме отвращаваше,но нищо не можех да променя,можех само да се моля.

Духовният ми стремеж към Бог постави всичко на заден план и исках само да служа на Христос.Реших и преустанових бизнеса си.Имах проблеми с майка си защото тя работеше за мен и оставаше без работа,но аз исках всеки да се издържа самостоятелно,а и материалните неща не ме радваха.Можех да си позволя почти всичко,бях започнала да уча „Мениджмънт в международният бизнес“ за да бъда по успешна,но желанието ми беше най-вече да угаждам на Бога.След няколко семестъра реших да кандидатствам финанси и така се озовах в град Свищов и учеща финанси.
                                                          Част от книгата " Пътуване "  




Тагове:   училище,   вяра,   финанси,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: abet
Категория: Изкуство
Прочетен: 104917
Постинги: 18
Коментари: 22
Гласове: 59
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031