Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.12.2010 13:02 - Част от книгата „Пътуване“
Автор: abet Категория: Изкуство   
Прочетен: 1113 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 01.12.2010 15:18


Обикновен ден.С нищо не подсказваш какви обрати в живота могат да се случат.Имах няколко възможности за развлечение:събиране с компанията с която бяхме започнали да си омръзваме все готини,свястни момчета и момичета,но вече омръзващи си и един нов познат,който ме покани на домашно събиране на някаква църква.Колебание.Реших да се кача на автобуса и да видя тези заблудени.Пътувахме известно време,разговаряйки си за учителя Петър Дънов и тъпите християни,които не разбират нищо от Библията и освен това не могат да защитят учението и вярата си.Много пъти бях спорила с тях и ги бях оборвала.

Пристигнахме в апартамента на църквата,където по-късно разбрах,че живеел техният пастор.Сториха ми се много недуховни,светски.Смееха се високо,свиреха на китара,бяха се събрали на свалка,а не за да се покланят на Бога.Исках колкото се може по-бързо да си тръгна от това събиране.Опитвах се да се измъкна незабелязано,но един от тяхните младежи ме заговори и накрая се молиха за мен.Получих кръщение в Святият Дух.

Пропадна кандидатстването ми в София в духовната семинария,вече приемаха и жени.

Започнах да посещавам събиранията им във Фестивалният комплексс,участвах в евангелизации по улиците,молех се за различни окултисти по улиците без да се притеснявам,полагах им ръце и им обяснявах в какъв голям бунт срещу Бог са .Те с присъщото им смирение се опитваха да ме отблъснат внимателно и понякога спореха,но аз от дете обичах да споря,а и бях добър литератор и трудно някой ме оборваше още в училище.

Имах бизнес и не се нуждаех от подкрепата на родителите си или на американският пастор.Поканих момчетата и момичетата от моята компания в църквата,някои от тях започнаха да я посещават другите си останаха с бойните изкуства и Са цанк,а аз бях щастлива,че съм намерила истинският Бог Христос!





Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: abet
Категория: Изкуство
Прочетен: 104904
Постинги: 18
Коментари: 22
Гласове: 59
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031