Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.12.2010 15:10 - Кръщенето
Автор: abet Категория: Изкуство   
Прочетен: 1252 Коментари: 0 Гласове:
1




Студена декемврийска сутрин.Ставам и бързо се приготвям за важното събитие днес-моето кръщене.Обличам пола,официална блуза и с нетърпение очаквам часът,в който ще приключа със стария си живот.Пътуваме до църквата:специална,със специални препоръки има чудотворна икона в нея,хората се изцеляват.Срещам се с кръстницата си.И с нетърпение очаквам този празник на духа си.

Първото ми разочарование дойде когато видях,че няма да бъда сама,а заедно с мен ще кръстят още няколко човека.Платих всичко,което поискаха от мен.Започна и самото кръщене.

За моя огромна изненада свещеникът се оказа пиян.Бъркаше текста,клатеше се.Миришеше ужасно на алкохол.Бях отвратена!

Най-важният ден в живота ми се оказа опорочен от един пиян поп.Ужас!Прибрах се и може би този пиян човек подсъзнателно е повлиял на решението ми да не се занимавам с православни свещеници и да стоя далече от православната църква.

                                                                    Част от книгата " Пътуване "




Тагове:   кръщене,   вяра,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: abet
Категория: Изкуство
Прочетен: 105047
Постинги: 18
Коментари: 22
Гласове: 59
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930