Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.08.2010 15:34 - Какво се случва в България - бягайте изход няма!
Автор: abet Категория: Политика   
Прочетен: 8371 Коментари: 16 Гласове:
2

Последна промяна: 27.08.2010 15:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Преди около 6 години се запознах със семейство еврейски мисионери.Сприятелихме се и отидох да живея в къщата им.Приеха ме като свое дете,искаха да приема фамилията им.
С течението на времето станах свидетел на много неприятни сцени.
Жената започна да ми обяснява,че ще бъде чест за мен да имам дете от съпруга й.При едно излизане тя купи банани на едно просещо циганче и започна да го опипва по половите органи,да го целува и показа явна сексуална възбуда.Минаваха хора,но никой не реагира.При една евангелизация опипваше пред мен и съпруга й други циганчета,той й направи забележка,но тя ни най - малко не се притесни.
След случая с децата и предложението й за дете започнах да се страхувам.Мъжът й беше бивш еврейски разузнавач и твърдяха,че имат силни и влиятелни приятели по целия свят.Можели да ме унищожат-познавали приятелите и семейството ми.В Африка хората умирали по улиците и никой не ги погребвал,това щяло да се случи с мен и познатите ми.Мъжът й можел да направи каквото си иска с мен,имаха оръжие в дома си.Казах,че ще съобщя на полицията,но това не я притесни.Каза,че ще ме изкарат луда и никой няма да ми повярвя.
След като се изнесох от дома им хора от църквата им минаваха покрай мен и ми се подиграваха казвайки:” Ще видиш какво ще ти се случи....”
Една вечер кола препречи пътя ми и четири човека се нахвърлиха срещу мен,мои съседи ме обградиха за да ме защитят и така се прибрах.След известно време блъскаха по вратата на апартамента ми,но не успяха да влязат-знаеха,че живея сама.
Веднъж излизайки от една аптека един добре облечен мъж с нова кола се нахвърли заплашително върху мен,няколко човека се намесиха и му попречиха да ме набие...
Разбрах,че са се организирали  и искали да ме унищожат!
Не мога да се движа спокойно по улиците.Страхувам се!Исках охрана от полицията,но не ми осигуриха.
Искам да защитя живота си на 38 години съм.
ТЪРСЯ ВСЯКАКВА ПОДКРЕПА,съвети,защита.Полицията не се е ангажирала с нищо,дори някои от тях им съдействат.
Може да ме подкрепите:www.facebook.com/



Гласувай:
4



1. mikino - Уау...
27.08.2010 15:40
не зная с какво мога да помогна, но това, което прочетох ме кара да настръхвам. Какво искат от теб и защо да те "унищожават", като не си направила нищо незаконно или аморално... Не зная наистина...
цитирай
2. abet - Зравейте!
27.08.2010 15:48
Нищо,само защото казах,че няма да мълча и ще съобщя в полицията.
цитирай
3. misbis - станала си свидетел на гнусните им извратености
27.08.2010 16:13
а това е достатъчно да си нелицеприятна и подложена на тормоз.Пази се,мафията им е коварна....
цитирай
4. misbis - но
27.08.2010 16:15
не се превръщай в тяхна жертва.Само и единственно ти имаш власт над това как се чувстваш и възприемаш.....ти не си жертва,те са се ОПИТАЛИ да те направят,но ти с интелигентността си си им разбрала гнусотиите.
грижи се за себе си, мръсниците един ден ще вият без светлина и за светлина...
цитирай
5. panazea - Гласността е най-добрата защита !
27.08.2010 16:16
Ако се знае името им и къде живеят , тогава лошо им се пише!
Тук инфото се разнася за секунди!
След 15 минути ща знаят какво става тук в Австралия и Бразилия!
цитирай
6. abet - Всичко зная, но може и да не доживея ...
27.08.2010 16:52
Всичко зная,но може и да не доживея до сутринта.Намесени са депутати и......
цитирай
7. grigorsimov - Публикувай имената и адреса им, вкл. и на "църквата".
27.08.2010 17:08
Иначе, докато още могат да те спрат да говориш, може и да ти затворят устата. Побързай с разкритията, и то - от край, до край!
И чак тогава можеш да си относително спокойна. Но гледай винаги да има свидетели около теб.
цитирай
8. abet - проблема е че обикновенно се движа сама,
27.08.2010 17:22
вече са ми препоръчвали никога да не съм сама,но за момента е невъзможно.А,имената и църквата,ако публикувам веднага ще ме осъдят.Предупредили са ме.Наели са адвокати и само чакат....Полицията знае всичко с подробности-имена,адреси,църква,дори номера на личната карта исках да дам на въпросната жена.
Мои познати смятат,че съм много наивна за да вярвам,че като се направи предаване или друго ще има положителна промяна за мен.
цитирай
9. zahariada - Грегор Симов е прав.
27.08.2010 17:56
В момента в който ги назовеш и излязат на светло, вече са свързани с това да си в безопасност. Защото винаги ще бъдат, ако ти се случи нещо, свързвани с теб. Така правят и престъпници)извинявай), които искат да оцелеят. Дори се крият в затвора с други престъпления, по-дребни. Еврейте се вбесяват, когато си добър и съгласен с тях. Принципът "око за око" и "зъб за зъб", въобще не е забравен. Бъди смела!
цитирай
10. abet - Полицията знае, назовани са!
27.08.2010 20:42
Освен това има филм направен от г-н Карбовски и, ако изчезна ще се знае кой е виновен.Е,ако ме пребият или изнасилят както искат някои .....
Само докато са видяли рекламата в интернет и вече ме заплашваха по телефона.Има намесени военни,полицаи,политици.
Знаете системата в България.
цитирай
11. анонимен - ИЗВАДИ ГИ НА СВЕТЛО
28.08.2010 10:01
ПУБЛИКУВАЙ АДРЕСИ ,ИМЕНА, НОМЕРА НА ТЕЛЕФОНИ И КОЛИ ,ЦЪРКВИ И ОБЩЕСТВЕНИ ИНСТИТУЦИИ ,КОИТО ПОСЕЩАВАТ!
ИМА ХОРА ,КОИТО СЕ ИНТЕРЕСУВАТ ОТ ТОВА.
ОСТАВИ ПОЛИЦИЯТА -ТЯ НЯМА ДА ТЕ ЗАЩИТИ!
ИМА ХОРА ,ЗА ВСИЧКО!
цитирай
12. abet - анонимен
28.08.2010 10:47
1.Защо сте анонимен?
2.Подписвам си смъртната присъда.
3.Дайте ми Ваши координати:скайп,е-мейл.....
4.Не искам никой да се саморазправя с тях,вече са ми предлагали,не искам побоища.кръв и др.
5.Вие ли ще ме защитите?
цитирай
13. semtomovi - Ако това се случеше у нас в Швеция
28.08.2010 15:47
то тия хора от отдавна да са принудително депортирани в родината си.
(Само сравнявам за сетен път разликата между културите и културните реакции в сходни ситуации)
цитирай
14. semtomovi - Срам и позор български!
28.08.2010 15:48
Срамота е!
Вие сте българка!
Да няма в България кой да ви защити!
Тука у нас в Швеция да са гризкали принудителна мозъчна лоботомия!
Що не дойдат тука да се гаврят с шведски граждани!? Да видим как ще стане то! И дали изобщо ще стане!
цитирай
15. анонимен - Пази боже сляпо да прогледа и затвори му ти очите да не вижда повече навеки!
30.08.2010 14:39
Искам да кажа,че това не са евреи. Явно е подета кампания срещу тях и затова семейството използва това име.Сега всички които ходят по черкви се считат за защитени,те сами се защитават, а уж бог проповядва смирение и не насилие.Аз обаче искам да попитам откъде черквите имат тия огромни средства, а никой между тях не работи, включително и Ватикана.България се напълни с различни черкви,как ги строят,откъде вземат парите.Влизала съм в много черкви и съм виждала какво събират, де като десятък, де като дарение- и в България и в САЩ.Те дори не могат да съберат за разходите на водача им.Лошото е , че никой прокурор, дори и от високо в ЕС не търсят сметка КАК СЕ ИЗХРАНВА ВАТИКАНА ?Да не работиш, а да имаш много средства ?!?!?! - Кероте.
цитирай
16. анонимен - ВЪВ "ВЯРАТА" , ИМА МНОГО КЕЛЕПИР.....№15
31.08.2010 21:26
ПОГЛЕДНИ ,САМО КОЛКО АРЕНДАТОРИ ИМА ЦЪРКВАТА И КОЛКО КЯРИ ОТ ЦЪРКОВНИТЕ ИМОТИ.....И ВЕДНАГА ЩЕ ТИ СТАНЕ ЯСНО ,ОТКЪДЕ СА ПАРИТЕ НА ОРТОДОКСАЛНАТА БАНКА!
КАТО ИМАШ ПРЕДВИД И ФАКТА, ЧЕ ВСИЧКИ ВЛАДИЦИ СА ОФИЦЕРИ ОТ ДС,ТРЯБВА ЛИ ДА ТИ ОБЯСНЯВАМ ПОВЕЧЕ!!!?????
...И ДС ,ПОДЛЕЖЕШЕ НА ЦЕЛЕВО ФИНАНСИРАНЕ ОТ ДЪРЖАВАТА!!!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: abet
Категория: Изкуство
Прочетен: 105074
Постинги: 18
Коментари: 22
Гласове: 59
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930