Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.12.2010 16:30 - Част от книгата „Пътуване“
Автор: abet Категория: Изкуство   
Прочетен: 1077 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 02.12.2010 16:33


                                                  Лечителят

Преди години имах проблем с един лечител,които ме беше харесал и искаше да му бъда секретарка.Имам,ходжа....черен и нагъл турчин,които мислеше,че всичко се купува.Предложи ми пари,злато и разбира се да ме притежава.Щях да имам мъжа,който си пожелая да се ожени за мен.Аз отказах и се обадих на мои приятели.както се оказа по-късно всички въвлечени в окултизъм,но тогава не знаех нищо за това.

Единият ме заведе при един много духовен човек,четящ лекции в „Бялото братство“ или лидерът им.Той ми даде няколко формули „молитви“ и моят досаден ухажор изчезна от живота ми за няколко дни.Беше предплатил за 6 месеца квартирата си,но в един момент изчезна и аз отново имах спокойствие.

Естествено бях без работа,толкова нормално за всяко момиче на 18 години току що завършило гимназия и неприето във ВИФ.Приятелите ми все спортисти,студенти, планинари идваха постоянно на гости у дома,пиехме кафе,забавлявахме се.Приятелят ми или гаджето ми беше последна година студент по медицина и много ме обичаше,Другите момчета ревнуваха,но приемаха нещата философски и тайно някои от тях се надяваха да се разделим.

Посещавайки ежедневно лидерът,шефът на Бялото братството започнах да практикувам йога и естествено използвах и молитвите на белите братя.Станах пълна вегетарианка,не ядях яйца,никакво месо,не консумирах сладкиши и шоколад,дори си правих сладка и компоти с мед.ходех облечена в лилаво,с лилава лента на главата.Шефът от бялото братство ме посъветва да започна бизнес,даде ми няколко напътствия.Бях от вътрешният кръг-голяма гордост.

Подаряваше ми редки окултни книги,които подвързах със специaлна бяла кожа и щях да отпечатам пентаграм върху нея.В стаята ми имаше няколко пентаграма и други окултни знаци по стените.Всеки ден медитирах с часове,пишех формули внимателно стараейки се да вникна в духовната същност и да приема ПО-ГОЛЯМА ДУХОВНА СИЛА.

Мечтаех да лекувам хора от разстояние,да проектирам органи там където липсваха или имаше нужда от трансплантация.

Средата ми беше основно момчета от „Бялото братство“,повечето от вътрешният кръг,разбира се ми се случваха и чудеса....

Много харесвах едно от момчетата,но си имаше светска приятелка. Ние всички знаехме,че трябва да пазим енергията си и да я трансформираме в духовна и бяхме се възприели като братя и сестри,а не като мъже и жени и особено сексуални същества.

Слушах лекции на Петър Дънов,негова музика,но винаги когато медитирах сърцето и духът ми величаеше Христос.Никой не ми беше казал и никъде не бях прочела,че Петър Дънов се е приемал за прероденият Христос.Аз естествено вярвах в преражданията и смятах християните за много посредствени и непосветени хора,които не могат да защитят тезата си.Спорех с много от тях.

                                                                                                                                    Следва.....




Тагове:   Бог,   „пътуване,


Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: abet
Категория: Изкуство
Прочетен: 105187
Постинги: 18
Коментари: 22
Гласове: 59
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930